marjoeneriknoordzee.reismee.nl

Delfzijl - Nieuweschans - Earnewald

Twee kunnen meer dan één. Ze weten dus niet alleen meer, ze kunnen ook. De afgelopen tien dagen waren super om samen op de fiets door te brengen. We hebben de hele Noordzee- en Waddenkust bestreken en in totaal 665 km afgelegd. We zijn er fysiek en mentaal goed doorgekomen. Geen klachtjes en kwaaltjes, ook geen last gehad van eerder dit jaar doorgemaakte vallen en blessures. Alleen zou je dit wellicht ook kunnen, maar met samen met Marjo was dit echt een eitje. Vanochtend vertrokken met de zon skyhigh, onderweg hebben we nog zeehondjes gespot. Het Groningse landschap was weinig veranderd sinds gisteren. Misschien zijn we vanochtend wat stiller dan anders, het einde nadert. Onderweg weinig spannende dingen meegemaakt tot Nieuweschans. Hier het punt opgezocht waar  het Nederlandse deel van de North Sea Cycle Route overgaat in de Duitse route. De trein gepakt naar Veenwouden en daarna de laatste 15 km gefietst naar Earnewald. En dan ben je er in één keer, een heel apart idee. Niet de verrassing van waar slapen we vanacht, hoe gaan we de route morgen aanpakken. Nee, tasjes van de fiets en uitpakken. Nog een paar dagen afkicken hier, en dan weer verder, aan het werk. Twee kunnen meer dan één. Dat hebben we laatste maanden laten zien. Marjo bedankt, volgend jaar naar Rome?

Larna en Reinier

Gefeliciteerd! Een hele prestatie! Het was leuk jullie zo te volgen.

Antoinette

Gedeliciteerd!
Heel leuk om jullie reis zo te volgen. Het lijkt heel erg op pnze manier van reizen met onze motorfietsen (van1949) alleen kamperen wij onderweg. Het was heel erg herkenbaar en het gevoel van 'onderweg zijn' is hetzelfde. Onderweg pocknicken, boodschapjes doen en het 'zen' gevoel.
We moeten echt weer bijpraten! Heel jammer dat we elkaar net misliepen.